Jom Tekan Menda Niey !!!

Selamat datang ke blog ana yang tak seberapa ini . Sila la baca entry entry yang ada . Kalau suka 'like' aje la . Dan , jangan lupa komen .Be my follower . Terima kasih . :P

sahabat bloggiey :)

Thursday, January 31, 2013

Sakit tapi Sabar lah...

Hai Assalamualaikum.. =)
Semalam terlepas nak post, tertidur (eleh, bajet, macam la ada orang nak baca sangat tulisan aku yang ntah apa apa ni..kan, kan, kan??) ..kuakuakua..dakpe lah, sape sudi bace sila lah bace, sape yang tak sudi, pun , xpe lah...main jauh jauh. Aku nak menulis kat sini pun saje je, just sebab aku ni suka bercerita segala pasal aku, and aku tahu, kawan kawan aku pun dah penat nak dengor tiap tiap hari, so, website ni la jadi mangsa aku. HAHAHA.
By the wey, semalam and hari ni aku rasa penat sangat. Sebab tu semalam aku tertidur awal, and, malam ni, aku dapat bertahan la sikit. Hehehe. It's just like the new life is begin! (eh, betul ke ayat aku ni? lantak lah, dah penat main ngan grammar td) Hehehe. Semalam, aku start main tennis. Kihkihkih. Sebelom ni skali je aku pernah pegang raket tennis, and this's second time..Hahaha..So tahu tahu lah. Terkejar kejar lah aku nak pukul bola tu. Puihh...letih gile siot. Then, abis sakit bahu aku ni duk menghayun raket tu. Pukul nye tak kena sangat pun. Haahaha. Tapi rasa macam puas hati la, well, dapat gak rasa game baru, even aku dah penah try main tennis time study kat matrik dulu. And, what I wonder, why must it happen every last day?. Maksud aku, masa kat matrik, hari hari sebelom exam and sebelom cuti la aku main mende alah ni, and this time, time cuti sem jugak la aku nak main. Ish ish ish. 

Step by step

Nah, even aku tak pandai main tennis, aku still lagi boleh main, take it step by step, tak pandai, blajar. Jangan tamak. :D

The Other Sides of Suffering

Memang susah tuk mulakan sesuatu yang diluar kebiasaan kita, dalam melakukan sesuatu yang baru, memang sakit. Tapi kita just kena lebih berusaha biarlah sakit, sebab disebalik kesakitan tu, kita akan dapat sesuatu yang kita usahakan. 

Oke lah, gotta go! See ya! ;)

p/s: gambar gambar yang jadi background tu adalah diambil di USIM ya..time aku main tennis. Hehehe. Promote USIM sket. Kekeke. 

No comments:

Like Sikit ;)