Jom Tekan Menda Niey !!!

Selamat datang ke blog ana yang tak seberapa ini . Sila la baca entry entry yang ada . Kalau suka 'like' aje la . Dan , jangan lupa komen .Be my follower . Terima kasih . :P

sahabat bloggiey :)

Thursday, January 24, 2013

DOODLES oh DOODLES

Hye!!! Assalamualaikum minnasann!!! :D こんばんわ!!!ツ

Hehe, lama tak design blog, so malam ni saja puas. Mengisi masa lapang sat. Hohoho, padahal esok ada persembahan kalam jama'ie (choral speaking in arabic) , bukannya nak menghafal ke hape. Hahaha. Lantak la, aku bukan excited sangat pun nak join mende alah tu. Masuk ni pun sebab terpaksa. Wakaka. 
So, berbalik kepada asal, bout my new design, amacam? Nampak macam serabut x? hahaha. Saje je, actually aku pilih background yang berserabut serabai ni pun sebab ia adalah "DOODLES" dan aku suka "DOODLES". Kakaka.
Bila aku tengok background tu, aku teringat kenangan kat sekolah, kat meja aku mesti penuh. Hehe. Aku memang. Suka naa conteng conteng ni. Sampai sekarang pun still lagi ngan habits ni. Hahaha. Tapi dah conteng kat buku nota laa...dah besau, sedar dah tanggungjawab sebagai pelajar. Baru nak sedar -__-" . Hohoho.






Lagi pun, sebelum ni ada orang cakap students yang suka buat mende alah ni time cikgu mengajar or time dengaq lecture LAGI BAGUS dari students yang bagi fokus 100% !!! Wohoho. Why? Tak silap aku sebab orang yang suka menconteng contang ni, dia takde la mengantuk sangat, so, even tak bagi perhatian dengan baik, gelombang bunyi tu still dapat terjah ke dalam pelosok lubang telinga kita. Haa..tapi, yang duk fokus tu, dia akan cepat bosan dan cepat mengantuk, so, terawang awang la mereka dalam mimpi mereka. Wakaka.. Tapi tak tahu la betul ke tak, wallahuallam. Aku dengar fakta sal ni pun dah lama dah, kalau salah harap maaf la yerk. Hehe.. :D

No comments:

Like Sikit ;)