Jom Tekan Menda Niey !!!

Selamat datang ke blog ana yang tak seberapa ini . Sila la baca entry entry yang ada . Kalau suka 'like' aje la . Dan , jangan lupa komen .Be my follower . Terima kasih . :P

sahabat bloggiey :)

Monday, January 28, 2013

Kek Cawan Coklat !!! ^.^

Ahh...just finished calling her...really, i'm miss her voice, although before we always met but we never talk to each other... huhu.. ni semua sebab misunderstood . Huhu. Tapi we just friend and insyaAllah, stay be friend forever. Lama gila aku borak ngan dia...kikiki, well, dah kata lama tak borak, so mesti lah banyak perkara nak share, even, masa mula mula aku call dia tadi, ada sound "krik-krik" kejap. Haha. Tak tahu nak cakap apa. Then, lama lama jadi neutral balik. Hoho.
Dia cakap ada masalah ngan kawan kawan, ye lah, sapa takde masalah, bak kata Madame Sharifah Zohra, lembu, kambing bahkan ikan jerung pun ada masalahkan? Hahaha. Sambung sambung, then dia cakap kawan kawan dia nak ajak duduk satu rumah nanti masuk sem3, nak duk jauh jauh dari rakan lain, tp dia taknak, takut lambat pegi kelas. Sebab geng yang tu slalu pi lambat. So dalam hati ni ingat nak cakap je, "apa kata kita kawin, so, kita duk skali" hehe.. sebab aku pun tak suka jugak pi lambat lambat even sebelom ni aku memang pi lambat, tapi tu pun atas alasan yang sama ngan dia la, kawan aku suka pi lambat. Hurm..sama ja nasib kami. Kang kawin sama sama kang senang sikit. Kuikuikui. Gatai naa. Hahaha. 

Uh, by the way, hari ni terlaksana lah pulak projek aku. Haha. Memang aku ni ada bakat besar jugak lah dalam bidang masakn ni. Nah, KEK CAWAN COKLAT!!! HAHAHA (gelak riak) HAHAHA. 



Boleh tahan la rasa dia...ni first time aku try buat and alhamdulillah, jadi. Kikiki.
Nak try buat sendiri? Nah , klik disini tuk resepi.



Ni plak aiskrim yang aku baru buat malam ni. Haha. Saje, dah kat rumah akak aku ni ramai budak...so buat jela setakat yang mampu malam ni. At least, aku pun boleh makan jugak. Hehe. Lama tak makan aiskrim macam ni, susah nak cari kat bandar ni. Dulu aku slalu jugak la makan aiskrim asam tu. Best. Feveret kot! Haha.

Ok lah, got to go. Assalamualaikum. ^_^

No comments:

Like Sikit ;)