Jom Tekan Menda Niey !!!

Selamat datang ke blog ana yang tak seberapa ini . Sila la baca entry entry yang ada . Kalau suka 'like' aje la . Dan , jangan lupa komen .Be my follower . Terima kasih . :P

sahabat bloggiey :)

Tuesday, January 29, 2013

Ketagih Cinta ...? Hahaha.

Aduh, baru semalam call dia, then petang tadi dia punya boyfriend dah hantar mesej kat Facebook. Hahaha. Dah la main tuduh tuduh aku. Cakap aku nak ngorat awek dia la. Ish ish ish...geleng kepala. Hahaha. Ape boleh buat, dah rasa terganggu la tu. Hahaha. Whatever lah. Malas aku nak layan. Tau la makwe ko tu lawa, tapi agak la. Ingat dalam dunia ni ada sorang je yang lawa? Huh? BODOH! Aish, dah start la stress aku ni. Tadi duk chat ngan budak tu pun terketar ketar tangan nak menaip ni. Huh. Buat sakit hati je. Nasib baik aku ni jenis yang penyabar, bukan yang cepat hilang sabar, kalau tak aku dah call dah budak tu, maki maki. Eee... Astaghfirullah, tak mau aku. Mintak jauh la dari bergaduh sebab perempuan. Budak tu pun satu, aku pi sebar no dia kat fb kang baru tau...ade ke dia pi bagi no dia kat aku, dia ingat aku nak sangat no dia tu? -_-" . Hell lah! Hahaha. Lagi satu, gila gedik punya laki, haha, yang paling aku tak tahan, boleh dia mengaku terus terang tang tang, dia cakap perempuan tu sayang dia. Hahaha. Wallahuallam la, tapi biar sedar lah sikit, kome tu tak kawin lagi, ada batas batas nak saling sayang menyayangi. Sebab tu aku tak mau terlibat dalam proses bodoh ni. Hahaha. And lagi satu dia cakap budak perempuan tu baca apa yang aku tengah chat dengan dia. Hahaha. Bace lah, tak kesah pun, lagi bagus. At least, takyah dah aku susah susah nak kena cerita balik kat  budak perempuan tu kalau dia tahu. Lantak la. Let gone bygone, the future is coming. Ecehh...hahaha. Bukan ayat pasrah ea. Tu ayat tak nak amik kesah. 
Dah lah, esok aku dah start tuk English Language Support Programme (ELSP) plak. Belajar lebih baik dari bercinta. Lagipun awal lagi tuk aku. Enjoy da life la kan? Laki umur 30 pun still mantop lagi ! Hahaha. No need too rush, keep calm, the amazing adventure is waiting then! Hahaha. Time muda muda ni, kumpul duit dulu, biar ekonomi  stabil, enjoy da life, then, sampai masa baru kawin. Hehe. Bercinta? Bak kata Ustaz Azhar Idrus, "Bercinta dengan Allah dulu, lepas tu, Allah bagi la kat kita cinta yang sebenar." bukan cinta monyet! Hahaha. Eh, dah dah, terlebih sudah, gua chow dulu! Assalamualaikum! ^_^

Nah, sebahagian dari chat aku ngan budak ketagih cinta tu.  Hahaha.


No comments:

Like Sikit ;)