Jom Tekan Menda Niey !!!

Selamat datang ke blog ana yang tak seberapa ini . Sila la baca entry entry yang ada . Kalau suka 'like' aje la . Dan , jangan lupa komen .Be my follower . Terima kasih . :P

sahabat bloggiey :)

Monday, December 9, 2013

Untuk dia

Ok hai, Assalamualaikum...
Now, tak boleh tidur. Maybe sebab dah terbiasa sangat tidur lewat sampai pukul 4 a.m. Kesian kan?
And, actually this few weeks rasa macam miss kat someone. :P. Buang tabiat kejap. Nampaknya aku dah kembali normal. Hah.

To her, aku ingat lagi, you asked me a question. "What do you like bout me?"
Erk, time tu aku can't give a word. Don't know why, maybe too much to say or ntah! But today I think I know what. Hah. And, I know now it's useless. Takde guna. Right? Tapi takpe, I still can say it.

Some of what do I like bout you:
1. Your voice. Erk? Haha. The serak basah maybe. Dari suara tu boleh rasa ad ketegasan dalam kelembutan.
2. You're so nice. Beautiful. Too beautiful for me I think. Tak selayaknya untuk orang macam aku. Kahkahkah. Aku lah hamba paling sedar diri agaknya. XP
3. You're brave. Well, engkau berani, even aku takut and geli dengan lipas tapi aku tengok engkau lek2 je pegang lipas. Hahaha. Wonderful girl! Solute skit. Haha.
4. Penyayang. Macam mana orang kata kalau nak tengok sikap penyayang seseorang tu, tengok cara dia bermain dengan kucing. Hah. Lemah lembut engkau layan kucing. Aku kagum. Most girls I saw them geli dengan kucing. But not you. Kalau ada kucing pun engkau akan panggil dia. Perghh. Boleh jadi bakal ibu mithali nih.

Ok, I think thats all. I hope kalau engkau baca post ni, puas hati lah tuk dengar jawapan yang engkau tuju tu tahun lepas.

AND!
One more question yang engkau tanya kat kawan engkau tu, kenapa aku tak sembang kencang dengan engkau macam dengan kawan kawan engkau yang lain tu. Ni jawapan dia, sebab aku jadi nervous kalau nak bercakap dengan engkau. Tak kira la as friend ke hape. Haha. Lawak. Tapi tu lah kenyataanya. Damn!

Ok dah, aku blah dulu. Assalamualaikum!

No comments:

Like Sikit ;)