Jom Tekan Menda Niey !!!

Selamat datang ke blog ana yang tak seberapa ini . Sila la baca entry entry yang ada . Kalau suka 'like' aje la . Dan , jangan lupa komen .Be my follower . Terima kasih . :P

sahabat bloggiey :)

Friday, August 31, 2012

Hari-hari Terakhir Seorang Penganggur

assalamualaikum semua,
Dah lame giler x update blog. huhuhu. xde mood.

hari ni pun ak update blog ni as last day jadi penanam anggur bertauliah. hoho.

esok aku akan daftarkan diri aku as new student di USIM. hohoho. kawan ak cakap nanti aku jadi "ustaz profesional" la. huhuhu. ape xnye, dah study agama je tahun 1 n 2, tahun 3 n 4 baru tekan bahagian sains. tapi aku tak mengharap sangat pun nak jadi ustaz. aku ni orang biasa2 je. x pandai sangat bab2 agama ni. huhuhu.

sekarang ni baru sampai kat umah akak aku kat sepang, kire dekat la ngan USIM. boleh la aku balik tiap-tiap hujung nanti. hehehe. ni bukan sebab manje tau, tp sebab dah dekat, kire rezeki aku la boleh balik tiap-tiap minggu. mwehehe.

btw, aku stop kat sini dulu la, insyaallah esok, lepas daftar, aku update lagi. nak tunjuk tempat baru aku. hehehe.


No comments:

Like Sikit ;)