Jom Tekan Menda Niey !!!

Selamat datang ke blog ana yang tak seberapa ini . Sila la baca entry entry yang ada . Kalau suka 'like' aje la . Dan , jangan lupa komen .Be my follower . Terima kasih . :P

sahabat bloggiey :)

Friday, April 27, 2012

Hari Belia 2012 !!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera sume!!!!


Waahhh...lame nye rase x menulis...maklum la, slama ni sibuk dgan homework. Huhuhu. Namun, bermula hari ni, AKU BEBAS, AKU BEBAS DARI HOMEWORK! AK BEBAS DARI PERATURAN KOLEJ!! AKU SUDAH BEBAS!!! AKU BEBAS DARI SGELE-GELENYE!!!!!! hehehe. Maklum la, bru tamat pengajian kat program matrikulasi...hehehe. Kejap je rase. 
_____________________________________________________________________


Oke la, the direct to the main point. Hari Belia 2012. Entry hari ni aku nak share about Hari Belia 2012 yang akan diadakan di Putrajaya pada 23 hingga 27 Mei 2012. Sambutan Hari Belia Negara (National Youth Day) ni adlah tuk bagi pnghargaan kepada sume belia negara yang tlah bagi sumbangan besar pada negara. 


Dikatakan sambutan kali ni akn dihadiri hapir DUA JUTA belia dari seluruh negara, dan insyaallah, alang2 ak pun da start cuti ni, aku pun maybe akan join jugak. Rugi doe kalo x pegi, banyak aktiviti yang akan diadakan khas tuk belia mcam kita ni, cth nye ada exhibition, peluang pekerjaan, pertunjukan, persembahan2 menarik pun ada gak. And, tuk penggemar KPOP!, aku dgar akan ada gak persembahan dari kumpulan KPop yang datang dari Korea Selatan. Kumpulan mana??? Tu aku x taw la. Pegi dlu, pastu, taw la kumplan mana. Hehehe...


Bagi yang nak merasai kemeriahan Hari Belia 2012, boleh la ikuti maklumat kat bawah:



Tarikh : 23 – 27 Mei 2012
Tempat : Dataran Putrajaya
Hari : Rabu – Ahad
Masa : 9.00pg – 5.00ptg


Untuk maklumat lanjut, boleh la like and visit page kat bwah ni:



Okela, insyaAllah, jumpa kat sana!!! Sama2 meriahkan Hari Belia 2012!!!

No comments:

Like Sikit ;)