Jom Tekan Menda Niey !!!

Selamat datang ke blog ana yang tak seberapa ini . Sila la baca entry entry yang ada . Kalau suka 'like' aje la . Dan , jangan lupa komen .Be my follower . Terima kasih . :P

sahabat bloggiey :)

Saturday, March 10, 2012

Rezeki dari Dia Yang Maha Pemurah :)

Alhamdulillah, hari ni berkesempatan nak up date blog ni. Walaupun blog ni x menarik, x apa. Asal kita x hati ini dapat berkongsi cerita dari hati. 

Gambar hiasan
Hari ni aku bersyukur sangat, tak tahu la kenapa Dia murahkan rezeki ni. Dalam satu mggu ni, almari aku y selalu kosong dari makanan tetibe je penuh sekelip mata tanpa mengeluarkan sedikit pun wang. Asalnya begini, semalam aku dapat hadiah, sebagai pemenang tempat kedua dlam pertandingan khat sempena college islamic festival. Kemenangan ni ak x expect langsung pun. Dah la masuk tu free je, xde yuran pembayaran, then bila da menang, satu hamper besar dapat untuk aku sorang. Perghhh. Syukur.

Hari ni mkanan dalam hamper tu x habis pun lagi. Ingat nak simpan la, xkan da dapat terus nk habiskan dalam sehari. Nampak sangat gelojohnye tu. Lepas tu, baru je tadi tunang abang aku datang melawat sebab nak amik kain sampin untk majlis pertunangan dia ngan abang aku, dia bagi bekalan makanan lagi. Syukur. Boley la ak buat bekalan sampai abis matrik ni. Hehehe. Xde la, kang tamat tempoh makanan tu sume baru rugi. Hahaha.

Okey la, tu je tuk hari ni. Thanks for reading. :)

No comments:

Like Sikit ;)